Auto Lider 2016 - organizatorzy

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Plebiscyt Auto Lider 2016 organizuje wydawnictwo Bauer.

Zdjęcie

Wydawnictwo Bauer /magazynauto.pl

Działa w Polsce od 1991 roku i jest największym w Polsce wydawcą czasopism. Wydaje 33 tytuły zgrupowane w 10 segmentach: pisma telewizyjne, kobiece poradnikowe, luksusowe kobiece rozrywkowe, parentingowe, krzyżówkowe, młodzieżowe, komputerowe, growe i motoryzacyjne. Wydawnictwo sprzedaje około 350 milionów egzemplarzy rocznie. Jest też organizatorem transmitowanych przez polskie stacje telewizyjne, najbardziej prestiżowych plebiscytów. Oprócz Auto Lidera są to: Tele Kamery Tele Tygodnia, Kobieta Roku, Doskonałość Roku i Srebrne Jabłka.


Zdjęcie

Auto Moto /Auto Moto

Miesięcznik przeznaczony zarówno dla pasjonatów motoryzacji, jak i osób twardo stąpających po ziemi oraz poszukujących praktycznych i rzetelnych informacji na temat samochodów i ich użytkowania. Magazyn obecny jest na rynku od listopada 1997 roku. Wtedy to zadebiutował pod tytułem "Auto dziś i jutro" jako czasopismo o tematyce ogólnomotoryzacyjnej, którą jednak zdominował bardzo popularny wówczas tuning. Na początku 2002 roku miesięcznik został przejęty przez Wydawnictwo Bauer. Nowy właściciel połączył "Auto dziś i jutro" z istniejącym już czasopismem "Auto Moto". Drugi tytuł został wchłonięty przez ten pierwszy, ale pozostała po nim nazwa, która zastąpiła dosyć enigmatycznie brzmiące "Auto dziś i jutro". Stopniowo zmieniała się także tematyka pisma, konsekwentnie zmierzając w stronę szeroko pojętej motoryzacji i tym samym oddalając się od coraz bardziej niszowego tuningu.

W połowie 2003 roku rozpoczął się dla redakcji "Auto Moto" półtoraroczny okres bardzo wytężonej pracy, bowiem właśnie wtedy z miesięcznika stało się ono pierwszym w Polsce motoryzacyjnym dwutygodnikiem. Po tym czasie jednak wszystko wróciło do miesięcznikowej "normy", która to obowiązuje do dzisiaj. Teraz "Auto Moto" to jeden z największych miesięczników motoryzacyjnych na naszym rynku. Wśród konkurentów zdecydowanie wyróżnia je tematyczna różnorodność. Oprócz programu obowiązkowego w postaci wrażeń z pierwszych jazd nowościami, testów czy porównań, w czasopiśmie pojawiają się także materiały magazynowe dotyczące rynku motoryzacyjnego, relacje i fotoreportaże z ciekawych podróży, ważne dla kierowców porady praktyczne, a od niedawna także - szczególnie cenione przez Czytelników - obszerne, fachowe prezentacje samochodów używanych.


Zdjęcie

Motor /Motor

Tradycja i nowoczesność. Tak właśnie najkrócej można opisać tygodnik "Motor". Czasopismo zadebiutowało na rynku dokładnie 2 kwietnia 1952 roku i śmiało można powiedzieć, że od tego czasu wyedukowało motoryzacyjnie całe pokolenia Polaków. W 2003 roku "Motor" dołączył do "Auto Moto" w motoryzacyjnym portfolio Wydawnictwa Bauer. Pod skrzydłami nowego właściciela gazeta odmłodniała, stała się bardziej nowoczesna, szybsza i bardziej aktualna, nie tracąc przy tym swojej legendarnej rzetelności i fachowości oraz tak ważnej dla tego tytułu bliskości tym najprawdziwszym, codziennym problemom polskich kierowców.

Redakcja może się poszczycić licznymi, autorskimi pomysłami i ich fachową realizacją, które zaowocowały wieloma spektakularnymi materiałami o dużym oddźwięku, jak choćby pierwszy w Europie test opon chińskich, testy hamowania czy pojemności bagażników. "Motor" to także źródło najbardziej rzetelnych i najświeższych informacji na temat przepisów ruchu drogowego oraz prostych i przystępnych wyjaśnień drogowych zawiłości. Niewątpliwe powody do dumy tygodnika to również doskonale opracowana działka poradnicza oraz obszerne i pełne użytecznych, sprawdzonych informacji materiały na temat aut używanych.

Artykuł pochodzi z kategorii: Auto Lider

magazynauto.pl

Zobacz również