„Motor” nr 28/2017

Niedziela, 9 lipca (22:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

„Motor” nr 28/2017 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Zdjęcie

"Motor" 28/2017 /Motor

NOWOŚCI:

Kalendarz nowości 2017-2021 - tego nie zdradzi Ci dealer samochodów: informujemy, kiedy znane i lubiane modele doczekają się nowych generacji lub liftingów. Nasz przegląd obejmuje aż 198 samochodów 39 marek.

Reklama

PIERWSZA JAZDA:

Honda Civic Type R - nowy Type R to rekordzista Północnej Pętli toru Nürburgring wśród seryjnych aut przednionapędowych.

Skoda Citigo - jeździliśmy najmniejszą Skodą po liftingu. Bardzo skromnym liftingu.

PORÓWNANIE:

Kia Niro XL, Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic - hybrydowe crossovery to ostatni krzyk mody. Porównaliśmy zachowawczo stylizowaną Kię Niro z ekstrawagancką Toyotą C-HR.

TESTY:

Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI 170 Elite - testujemy drugą generację przeboju niemieckiego producenta. Choć to mocna, 170-konna odmiana, Opel Insignia Grand Sport jest zdecydowanie bardziej "Grand" niż "Sport".

PORADY:

Gdy silnik się "zagotuje" - podpowiadamy, jak się zachować, gdy temperatura silnika gwałtownie wzrośnie podczas jazdy.

Piwo dla kierowcy? - sprawdzamy, czy kierowca może wypić piwo o obniżonej zawartości alkoholu i bezpiecznie prowadzić po tym samochód.

LED-y zamiast żarówek? - test LED-owych zamienników żarówek halogenowych H4.

Ograniczenia prędkości w praktyce - pułapki związane ze znakami ograniczeń prędkości. W jakich sytuacjach należy uważać, aby nie dostać mandatu?

Najlepsze silniki wg polskich kierowców - najbardziej cenione jednostki napędowe zdaniem użytkowników.

UŻYWANE:

Citroen C3 II - miejski samochód w przystępnej cenie. Oto jak widzą go Czytelnicy portalu www.wyborkierowcow.pl

Przegląd modeli - nie podbiły rynku aut nowych, jako używane okazują się ciekawymi propozycjami - sprawdzamy nietypowe modele z drugiej ręki.

BMW serii 5 F10/F11 - jeden z najdroższych modeli w swojej klasie. Ale wszystko wskazuje, że jest wart każdej zainwestowanej w niego złotówki.

MOTOPASJE:

Lancia Delta HF Integrale Evo 2 - jak dziś jeździ najbardziej utytułowany samochód rajdowy w historii? Starcie z upływem czasu i wymagającymi drogami.

Więcej na temat:Motor

Zobacz również