„Motor” nr 42/2015

Poniedziałek, 12 października 2015 (10:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

„Motor” nr 42/2015 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Zdjęcie

NOWOŚCI:

BMW serii 3 - kolejne wcielenie "trójki" pojawi się za 3 lata. Ma mieć powściągliwy design i niższą masę, a topowy silnik będzie rozwijać ponad 500 KM.

Reklama

PIERWSZA JAZDA:

Opel Astra - "odchudzanie" aut jest ostatnio modne. Dotknęło ono także Astry, której piąta odsłona wyraźnie straciła na wadze.

PORÓWNANIE:

Ford C-Max 1.5 EcoBoost, Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI - Ford i Volkswagen oferują po dwa kompaktowe minivany. Porównaliśmy mniejsze z nich - C-Maxa i Golfa Sportsvana.

TESTY:

Audi R8 V10 plus - choć to jeden z najszybszych modeli na rynku, nie jest wyłącznie "zabawką na tor". To supersamochód, którego można spokojnie używać na co dzień.

 

Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive - z dieslem oraz napędem 4x4 to jeden z ciekawszych kompaktów na rynku.

Nissan Pulsar 1.6 DIG-T - mimo aż 190 KM mocy tę odmianę trudno by było nazwać sportową.

PORADY:

Opony nowej generacji - najnowszy produkt Michelina to opona letnia z możliwością jazdy po śniegu. Okazuje się lepsza niż wiele opon całorocznych.

Jak producenci nas oszukują - dane techniczne aut często mają się nijak do rzeczywistych.

Test internetowych alkomatów - sprawdzamy, na ile można ufać wskazaniom internetowych kalkulatorów promili i czy mogą one zastąpić prawdziwy alkomat.

LPG to nie tylko oszczędności... - zobacz, jakie problemy mogą się pojawić w samochodzie używanym, który jest wyposażony w instalację gazową.

Przywileje dla rowerzystów kosztem kierowców - rowerzyści będą mogli jeździć pod prąd, a w centrach pojawi się strefa "Tempo 30".

UŻYWANE:

Toyota Avensis - siedmioletni już model doczekał się właśnie liftingu. Jak wypada w roli auta używanego?

Oryginalna alternatywa - 12 ciekawych propozycji zamiast nudnego, popularnego samochodu za 15 tys. zł. Do wyboru youngtimery, modele luksusowe, coupe.

Więcej na temat:motor

Zobacz również

  • Używane Audi z LPG

    Oto cztery grupy używanych Audi dobrych do montażu LPG. Pierwsza gwarantuje niskie koszty, druga – dobre osiągi, trzecia luksus, a czwarta – nowoczesność. więcej