Euro NCAP - kolejne rozdanie

Środa, 4 września 2013 (17:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Organizacja Euro NCAP poddała testom zderzeniowym kolejne modele samochodów. Nowe generacje Mazdy 6, Lexusa IS i Toyoty Corolli zdobyły maksymalne noty pięciu gwiazdek, a Opel Adam i Mitsubishi Space Star - oceny 4-gwiazdkowe.

Zdjęcie

Opel Adam w teście zderzeniowym Euro NCAP /Euro NCAP
Opel Adam w teście zderzeniowym Euro NCAP
/Euro NCAP

Lexus IS 300h: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 80%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 66%

 

Reklama

Lexus IS 300h w teście Euro NCAP

Zdjęcie

Lexus IS 300h: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył) /Euro NCAP
Lexus IS 300h: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)
/Euro NCAP

Mazda 6: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 66%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

 

Mazda 6 w teście Euro NCAP

Zdjęcie

Mazda 6: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył) /Euro NCAP
Mazda 6: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)
/Euro NCAP

Mitsubishi Space Star: 4 gwiazdki

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 90%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 72%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 73%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%

 

Mitsubishi Space Star w teście Euro NCAP

Zdjęcie

Mitsubishi Space Star: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył) /Euro NCAP
Mitsubishi Space Star: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)
/Euro NCAP

Opel Adam: 4 gwiazdki

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 87%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 72%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

 

Opel Adam w teście Euro NCAP

Zdjęcie

Opel Adam: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył) /Euro NCAP
Opel Adam: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)
/Euro NCAP

Toyota Corolla: 5 gwiazdek

  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 66%

 

Toyota Corolla w teście Euro NCAP

Zdjęcie

Toyota Corolla: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył) /Euro NCAP
Toyota Corolla: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył)
/Euro NCAP

Artykuł pochodzi z kategorii: Testy zderzeniowe

magazynauto.pl

Zobacz również

  • Audi Q2 1.4 TFSI S tronic Sport - test

    Auta uterenowione to nie tylko aktualna moda, ale i przepis na sukces. Audi do swojej oferty właśnie wprowadziło kolejny model tego typu - niewielkie Q2. więcej