Używany Peugeot 207 (2006-2012) - opinie użytkowników

Niedziela, 23 kwietnia (00:20)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Mały bestseller z Francji praktycznie nie ma poważnych słabych punktów.

Zdjęcie

Peugeot 207 /Motor

PEUGEOT 207
lata produkcji: 2006-2012
ceny: od 9000 zł

Był moment, że "207" sprzedawał się w Europie lepiej niż VW Golf i trudno się temu dziwić. Ten model został wyjątkowo dopracowany, a przy tym sprzedawano go w rozsądnej cenie. Ponadto dostępne były 4 wersje nadwozia: 3d, 5d, kabriolet i kombi, przy czym to ostatnie także w uterenowionej odmianie Escapade.

Reklama

Nadwozie "207" zostało wykonane starannie i dobrze zabezpieczone przed korozją. Cieszy też przestronnością w obu rzędach i spory bagażnik (285 l). Ewentualne usterki to głównie niedomagania silników - wycieki, zużycie łańcuchowego rozrządu (głównie 1.6 THP), usterki turbosprężarek i podkładek pod wtryskiwaczami w HDi.

Zdjęcie

deska rozdzielcza /Motor

Zdjęcie

bagażnik /Motor

Zdjęcie

Peugeot 207 /Motor

Używany Peugeot 207 (2006-2012) - oceny użytkowników

 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza    
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl    
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu    
zużycie paliwa    
ceny części    
dostępność części    
koszty serwisu    
dostępność serwisu    
awaryjność    

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Peugeotów 207?

Zalety

"Mam wersję 1.4 HDi. Regularnie uzyskuję spalanie na poziomie 4,5 l/100 km. Rewelacja!"

"Po przebiegu 140 000 km zdarzyła się tylko jedna usterka, popsuł się wariator faz rozrządu. Reszta bez uwag".

"Wygodne fotele. Plecy nie bolą nawet po 500-kilometrowej trasie".

Zdjęcie

fotele /Motor

"Bardzo solidna jakość materiałów w kabinie. Auto ma 10 lat, nie widać zużycia, nic się nie podarło, nie pękło".

Wady

"Niewymienne przeguby - trzeba wymieniać całe półosie. Tylne tarcze trzeba wymieniać razem z łożyskiem. Auto złożone z modułów, żeby było drożej w serwisie".

"Nie polecam silnika 1.4 VTi 95 KM. Pali jak 1.6, jeździ jak zwykły 1.4 73 KM".

Zdjęcie

silnik /Motor

"Biegi wchodzą z oporem, a skrzynia biegów wyje. To główna wada".

"Za krótkie biegi. Za głośny w trasie".

Peugeot 207 (2006-2012)

liczba zdjęć: 25

"Motor" 4/2017

Peugeot 207 (2006-2012) – SAMOCHODY UŻYWANE

Używane: Peugeot 207, Renault Clio III – PORÓWNANIE

Artykuł pochodzi z kategorii: Samochody używane

Zobacz również