Ford EcoSport po lifitngu w Polsce

Środa, 28 stycznia 2015 (12:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Jak podaje IBRM Samar, w czerwcu br. Ford wprowadzi do polskiej oferty miejskiego crossovera EcoSport. Premiera zbiegnie się z modernizacją modelu.

Zdjęcie

Ford EcoSport (2014) /Ford

Ford EcoSport jest produkowany od ponad dwóch lat, ale dopiero w ubiegłym trafił na niektóre rynki Europy. Na razie model nie zdobył na Starym Kontynencie szczególnej popularności - w ciągu minionych 12 miesięcy znalazł tu niewiele ponad 11 tys. nabywców. Dla porównania, sprzedaż Renault Captur wyniosła w tym czasie 149 tys., Peugeota 2008 - 125 tys., a Opla Mokki - 115 tys.

Zdjęcie

Ford EcoSport (2014) /Ford

By zwiększyć atrakcyjność EcoSporta w oczach klientów, Ford planuje modernizację auta. W ramach liftingu z tylnej klapy ma zniknąć koło zapasowe. Właśnie taki EcoSport trafi latem do polskich salonów. Nie będzie miał jednak łatwego zadania: w segmencie crossoverów regularnie debiutują kolejne nowości. Lada chwila czekają nas premiery Fiata 500XSuzuki Vitary.

Reklama

Zdjęcie

Ford EcoSport (2014) /Ford

Ford EcoSport mierzy 424 cm długości, 176 cm szerokości i 169 cm wysokości przy rozstawie osi równym 252 cm. Pojemność jego bagażnika wynosi od 346 do 705 l.

Do napędu samochodu, zależnie od rynku, służy 1-litrowy, benzynowy silnik turbo R3 o mocy 125 KM, wolnossący motor benzynowy R4 1.5 Ti-VCT (112 KM) lub 1,5-litrowy turbodiesel R4 (90 KM). Wszystkie jednostki współpracują z 5-biegowymi skrzyniami ręcznymi.

msob

Artykuł pochodzi z kategorii: Motorynek

magazynauto.pl
Więcej na temat:ford | Ford EcoSport | crossovery

Zobacz również

  • Blisko 80-proc. wzrost sprzedaży i 15. pozycja na polskim rynku - tak Mazda zakończyła 2014 rok. Prognozy na ten są optymistyczne - koncern spodziewa się dalszego zwiększania sprzedaży, choć tempo... więcej