Nowe Volvo kupisz w internecie

Środa, 17 grudnia 2014 (11:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Firma Volvo ma wkrótce rozpocząć sprzedaż samochodów przez internet.

Zdjęcie

salon Auto-Boss /Volvo

Jak poinformował dyrektor Volvo ds. sprzedaży Alain Visser, w ramach najnowszej strategii marketingowej firma skupi się na reklamie oraz sprzedaży samochodów w sieci. Jednocześnie wycofa się z udziału w większości salonów samochodowych i sponsoringu za wyjątkiem trzech targów o światowej skali - w Genewie, Detroit oraz Pekinie lub Szanghaju - oraz wspierania regat Ocean Race.

Póki co nie podano jednak daty uruchomienia projektu.

Reklama

Volvo XC90 T8 - 2,5 l/100 km

Volvo ujawniło dodatkowe szczegóły technicznej topowej wersji nowego XC90 - T8. czytaj więcej

Nie oznacza to jednak, że koncern Volvo zaprzestanie sprzedaży tradycyjnej aut w salonach - w dalszym ciągu będą one odpowiadać za dostarczenie zakupionego samochodu. Na całym świecie jest około 2000 placówek tej firmy, z czego połowa działa w Europie.

Volvo z sukcesem przetestowało już sprzedaż aut w sieci przy okazji debiutu nowego XC90. Specjalna, premierowa seria modelu - 1927 egzemplarzy - w całości sprzedała się przez internet w ciągu zaledwie 47 godzin.

Przypomnijmy, że samochody w internecie sprzedaje już m.in. Mercedes.

msob, źródło: Reuters, IAR

Downsizing 2.0 - nowe silniki Volvo: 3 cylindry i 180 KM

Artykuł pochodzi z kategorii: Motorynek

magazynauto.pl
Więcej na temat:volvo | Volvo XC90 | samochody szwedzkie

Zobacz również