Fiat 500L po modernizacji, podobno gruntownej

Wtorek, 23 maja (14:39)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Odświeżony model 500L ma aż 40 procent nowych części. Tak twierdzi producent, ale auto trudno odróżnić od poprzednika.

Zdjęcie

Fiat 500L /Fiat
Fiat 500L
/Fiat

Największą zmianą jest przestylizowany pas przedni oraz światła do jazdy dziennej LED, które rozwiązano podobnie, co w małej "pięćsetce". Auto nadal dostępne jest w trzech odmianach, ale przemianowanych. Zamiast 500L (wersja zwykła), 500L Living (przedłużona, siedmioosobowa) oraz 500L Trekking (uterenowiona), mamy teraz 500L Urban, 500L Wagon oraz 500L Cross.

Fiat 500L 2017

liczba zdjęć: 23

Znacznie więcej zmian można znaleźć we wnętrzu. 500L otrzymało nową kierownicę i zestaw wskaźników (zapożyczone z 500X), a także nowy system multimedialny z 7-calowym ekranem (takim, jaki znajdziemy w 500 lub Tipo). Poprawiła się także jakość materiałów wykończeniowych, a na listę wyposażenia trafił system automatycznego hamowania w razie wykrycia ryzyka kolizji.

Reklama

Pod maską 500L znajdziemy te same, co dotychczas, jednostki napędowe. Do wyboru jest wolnossący silnik 1.4 16V o mocy 95 KM, oraz doładowane 0.9 TwinAir (105 KM) i 1.4 T-Jet (120 KM). Diesle to 1.3 MultiJet (95 KM) i 1.6 MultiJet (120 KM). Wersja Cross, tak jak i wcześniej Trekking, nie oferuje napędu 4x4, a jedynie trzy tryby jazdy: Normal (wiadomo), Traction+ (poprawiający trakcję na śliskiej nawierzchni) oraz Gravity Control (kontrola zjazdu).

Fiat 500L 2017 /Fiat

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl

Zobacz również

  • Audi RS4 Avant już w Polsce

    Poznaliśmy właśnie cenę nowej inkarnacji usportowionego kombi klasy średniej od Audi. Jest nieznacznie niższa od, identycznego technicznie, RS5 coupe. więcej