Kolejne marki premium notują wzrosty sprzedaży

Czwartek, 7 maja 2015 (12:07)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Niezmiennie pozytywne informacje o zainteresowaniu swoimi modelami zgłaszają producenci najdroższych aut.

Zdjęcie

Mercedes klasy C /Mercedes
Mercedes klasy C
/Mercedes

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że wielu producentów zanotowało w ostatnim okresie, kolejne już, wzrosty sprzedaży. Wśród nich były między innymi marki premium - Audi, Porsche i Volvo. Dobra passa sprzyja jednak również ich konkurentom.

Jednym z nich jest BMW, które opublikowało właśnie raport za pierwszy kwartał bieżącego roku. Bawarskiemu producentowi udało się sprzedać 451 576 pojazdów, co jest wzrostem o 5,4 procenta w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jeszcze lepszy okres ma za sobą należąca do Niemców marka Mini - ze sprzedażą na poziomie 74 312 odnotowała on aż 28,4-procentowy wzrost.

Reklama

Z kolei Mercedes pochwalił się jedynie wynikami za kwiecień, kiedy to udało się mu sprzedać 148 072 pojazdy. Oznacza to poprawę o 11,3 procent, w porównaniu z ubiegłym rokiem. Tak duży wzrost to zasługa w dużej mierze znacznego zwiększenia zainteresowania modelami Mercedesa w Chinach (+ 20,6 procenta) i Stanach Zjednoczonych (+12,8 procenta).

Kwiecień był także wyjątkowo korzystny dla Infiniti - najlepszy w historii japońskiej marki. Sprzedała ona wtedy 16 700 samochodów, a więc o 12 procent więcej, niż rok temu. Największy zainteresowania wzrost zanotowano w Chinach - aż 41 procent.

Zdjęcie

Infiniti Q70 /Infiniti
Infiniti Q70
/Infiniti

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl
Więcej na temat:sprzedaż samochodów

Zobacz również

  • SsangYong Rexton z polskimi cenami

    Na polskim rynku debiutuje właśnie kolejna generacja SsangYonga Rextona. Auto będzie można kupić z jednym z dwóch silników i w trzech wersjach wyposażenia. więcej