Mitsubishi Pajero Sport po zmianach

Poniedziałek, 26 maja 2014 (12:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Mitsubishi wprowadza do polskiej oferty zmodernizowane Pajero Sport. Polska jest jedynym krajem UE, w którym można kupić ten model.

Zdjęcie

Mitsubishi Pajero Sport 2014 /Mitsubishi

Wcześniej Pajero Sport oferowano wyłącznie na wschodzie Europy; po ciepłym przyjęciu, z jakim spotkał się ten model w Polsce w ubiegłym roku, Mitsubishi zdecydowało się utrzymać go w ofercie.

Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D - test

W pełni funkcjonalna osobowa wersja pick-upa L200 to doskonały pomysł na prawdziwą terenówkę. Szkoda tylko, że liczba aut jest bardzo ograniczona. czytaj więcej

Pajero Sport to 5-drzwiowa wersja pikapa L200. Jego karoseria mierzy 470 cm długości przy 280-centymetrowym rozstawie osi, a pojemność bagażnika wynosi od 714 do 1813 l. Tylną kanapę można przesuwać w zakresie 15 cm.

Reklama

Do napędu auta służy 2,5-litrowy, 178-konny turbodiesel połączony z 5-biegową skrzynią ręczną lub automatyczną i napędem na obie osie. Wariant z przekładnią manualną generuje 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a z automatem - 350 Nm.

W roczniku modelowym 2014 przeprowadzono szereg drobnych zmian: subtelnie zmienił się wygląd przedniego pasa, nowy jest wzór aluminiowych obręczy i grafitowy odcień nadwozia, a w kabinie - materiały wykończeniowe oraz odtwarzacz CD 2DIN.

Mitsubishi Pajero Sport (2015)

liczba zdjęć: 9

Ceny Mitsubishi Pajero Sport zaczynają się od 119 990 zł za odmianę Intense z ręczną przekładnią do 141 990 zł za Intense Plus z automatem. Skórzana tapicerka wymaga 5000 zł. Samochód jest standardowo objęty 4-letnią gwarancją mechaniczną ograniczoną przebiegiem 300 tys. km.

msob, źródło: Mitsubishi

Napęd 4x4 - jak to działa?

Mitsubishi L200 2.5 DI-D Double Cab Intense+ - TEST

Artykuł pochodzi z kategorii: Nowości motoryzacyjne

magazynauto.pl

Zobacz również