Mazda ma poważny problem

Niedziela, 22 marca 2015 (16:49)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Mazda ma poważny problem. Problem, który bardzo chciałoby mieć większość jej konkurentów.

Zdjęcie

Mazda CX-3 /
Mazda CX-3
/

Ten problem nazywa się klęską urodzaju nowych modeli. Najstarszy w gamie ma zaledwie 18 miesięcy, najmłodsze - "dwójka" i CX-3 - jeszcze nie pojawiły się w sprzedaży. Do tej pory podstawę sprzedaży Mazdy w Polsce stanowiły większe modele - "trójka", "szóstka" i CX-5. W ubiegłym roku na nasze drogi wyjechało ich, odpowiednio, około 3000, 2700 i 1700 egzemplarzy.

Pojawienie się nowych, mniejszych modeli raczej nie zachwieje wysoką sprzedażą większych, ale przyciągnie do Mazdy nowych klientów. Ilu?  Więcej na ten temat TUTAJ.

Reklama

Mazda CX-3 /Mazda

Artykuł pochodzi z kategorii: Mazda

Więcej na temat:Mazda | Mazda CX-3

Zobacz również