"Motor" nr 37/2015

Poniedziałek, 7 września 2015 (12:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

"Motor" nr 37/2015 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Zdjęcie

"Motor" nr 37/2015
/Motor

NOWOŚCI:

Opel Insignia - następne wcielenie oplowskiego przeboju zapowiada się na nie lada sensację: ma być krótsze, lżejsze aż o 200 kg i 3-cylindrowe.

PIERWSZA JAZDA:

Mitsubishi Outlander - popularny SUV po dużym liftingu. W parze z nowym wyglądem i wykończeniem wnętrza idzie poprawiony komfort jazdy.

PORÓWNANIE:

Audi Q7 3.0 TDI quattro, Volvo XC90 D5 AWD Inscription - dwie tegoroczne nowości to obecnie najlepsze duże SUV-y. Który z nich zasługuje na mistrzowski tytuł?

TESTY:

Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI 204 4Motion Generation Six - najnowsza generacja Multivana to pokaz możliwości VW. W pierwszym teście na polskich drogach 204-konna wersja z napędem na 4 koła.

Kia Picanto 1.2 MPI - najmniejszy, ale pełnowartościowy model Kii. Test wersji limitowanej Business Line z silnikiem 1.2 o mocy 85 KM.

PORADY:

Dzieci w drodze do szkoły - aktualne przepisy dotyczące poruszania się dzieci po drogach.

Wszystko na temat skrzyń DSG - użytkowanie, rodzaje, zasada działania oraz awaryjność i rady przy zakupie auta używanego ze skrzynią dwusprzęgłową DSG.

4 koła do zabawy - to musisz wiedzieć na temat rejestracji i użytkowania quadów na drogach publicznych i poza nimi.

Różnice w drodze hamowania - zobacz, jak bardzo może się różnić droga hamowania w zależności od rodzaju pojazdu - od motocykla po wielką ciężarówkę.

UŻYWANE:

Tylna belka: kompendium - dowiedz się, na co trzeba uważać, gdy tylna belka z drążkami skrętnymi w aucie francuskim wymaga regeneracji.

Ford Kuga, Renault Koleos, VW Tiguan - bestseller ze stajni VW w porównaniu z aktorami drugiego planu. Który z nich jest najlepszą propozycją na rynku wtórnym?

Honda CRX - ucieleśnienie tego, co było najlepsze przez lata w Hondach: niska masa i wysokoobrotowe silniki benzynowe.

Więcej na temat:Motor

Zobacz również