Nietypowa reklama Abartha 500

Sobota, 13 lipca 2013 (10:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Północnoamerykański oddział Fiata prezentuje na łamach corocznego magazynu ESPN Body Issue model Abartha 500 z... ludzkich ciał. Sylwetkę auta tworzy kilkanaście modelek, artystek i gimnastyczek.

Zdjęcie

Abarth 500 Cabrio z... kobiecych ciał /Abarth
Abarth 500 Cabrio z... kobiecych ciał
/Abarth

Do realizacji przedsięwzięcia zaangażowano Craiga Tracy, malarza specjalizującego się w tzw. body paintingu, czyli w malowaniu ciał, oraz kilkanaście modelek, artystek i gimnastyczek. 

Sesja zdjęciowa trafi do reklamy Abartha na łamach magazynu ESPN Body Issue. A jak powstawały zdjęcia? Zobaczcie: 

Reklama

 

Używany Fiat 500 (2007-) - OPINIE

Fiat 500 by Gucci - TEST

Artykuł pochodzi z kategorii: Na luzie

magazynauto.pl

Zobacz również