Używany Peugeot 308 II (2013-) - opinie użytkowników

Piątek, 14 września (13:30)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

​Dojrzały kompakt pełen innowacji. Szkoda, że tylko w środku.

Zdjęcie

Peugeot 308 II /Motor

PEUGEOT 308 II
w produkcji: od 2013 r.
ceny: od 32 tys. zł

Od tego modelu Peugeot przestał nazywać nowe kompakty następną cyfrą. Opisywany model to 308 II.

Reklama

Sylwetka auta nie wyznacza nowych trendów w segmencie, ale w środku producent nieco poeksperymentował.

Niektóre rozwiązania drażnią (dotykowy ekran), ale np. mała kierownica i wysoko umieszczone zegary ułatwiają codzienną jazdę.

Początkowo w aucie stosowano silniki THP, w których przez wadliwy napinacz wyciągał się łańcuch rozrządu.

W 2014 r. zastąpiły je 1.2 PureTech (THP pozostał w topowych wersjach). Na razie sprawują się dobrze i niewiele palą, choć nie są tak ekonomiczne jak e-HDi.

Zdjęcie

deska /Motor

Zdjęcie

308 fotele /Motor

Zdjęcie

308 fotele /Motor

Zdjęcie

308 bagażnik /Motor

UŻYWANY PEUGEOT 308 II (2013-): OCENY UŻYTKOWNIKÓW

Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza    
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl    
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu    
zużycie paliwa    
ceny części    
dostępność części    
koszty serwisu    
dostępność serwisu    
awaryjność    

Zdjęcie

308 tył /Motor

UŻYWANY PEUGEOT 308 II (2013-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Peugeotów 308?

ZALETY

"Silnik THP wyróżnia doskonała elastyczność. Wyprzedzanie nie stanowi problemu".

Zdjęcie

silnik thp /Motor

"Zawieszenie stanowi dobry kompromis między komfortem a trzymaniem się drogi".

"Automat w trybie zwykłym wystarcza w mieście. Tryb Sport znacznie go ożywia".

WADY

"System Start&Stop jest zbędny i denerwuje podczas dojazdów do krótkich świateł".

Zdjęcie

308 start stop /Motor

"Kanapa jest zbyt wąska w stosunku do wymiarów auta. Jest tu masa niezagospodarowanej przestrzeni".

"Drażnią drobiazgi - moje auto nie ma popielniczki, regulacji pasów, czy lampki w bagażniku".

Peugeot 308 II (2013-)

liczba zdjęć: 68

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 11/2018

Używany Peugeot 308 (2007-) – OPINIE O SAMOCHODACH

Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi Allure - test – TESTY I PORÓWNANIA

Porównanie: Peugeot 308, Volkswagen Golf – TESTY I PORÓWNANIA

Artykuł pochodzi z kategorii: Samochody używane

Zobacz również

  • Używany Mercedes C124 (1987-1996)

    Ceny klasycznych Mercedesów coupe, takich jak W113, C107 czy W114, osiągnęły niezwykłe pułapy. Wszystko wskazuje na to, że z C124 nie będzie inaczej. więcej