Ford Focus po liftingu od 57 990 zł

Wtorek, 23 września 2014 (14:00)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

W salonach Forda można zamawiać odnowionego Focusa. Ceny modelu startują od 57 990 zł za bazową odmianę Trend z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.6 Ti-VCT o mocy 85 KM i 5-biegową skrzynią manualną.

Zdjęcie

Ford Focus po liftingu /Ford

O lifitingu Focusa pisaliśmy w szczegółach kilka miesięcy temu (patrz: ramka z prawej). Na polskim rynku model będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia do wyboru. Podstawowa Trend ma w standardzie takie elementy jak m.in. klimatyzacja manualna, układ monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS), system Ford MyKey, elektrycznie sterowane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami, kierownica i uchwyt dźwigni zmiany biegów obszyte skórą, komputer pokładowy oraz elektrycznie sterowane przednie szyby.

Ford Focus po liftingu

Po czterech lat produkcji Ford Focus - najpopularniejszy samochód osobowy świata - przechodzi kurację odmładzającą. czytaj więcej

Wyższa odmiana wyposażenia - Trend Sport - obejmuje dodatkowo także m.in. zawieszenie o sportowej charakterystyce, przednie fotele sportowe, elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, a także ozdobna listwa biegnąca wzdłuż dolnej linii bocznych szyb.

Reklama

Lista wyposażenia najbogatszej wersji Trend zawiera m.in. klimatyzację dwustrefową z automatyczną regulacją temperatury (DEATC), przycisk rozrusznika Ford Power, tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości (ASLD), fotel kierownicy z regulacją odcinka lędźwiowego, tylną kanapę ze składanym podłokietnikiem, aluminiowe nakładki na progi przednich drzwi z logo producenta, radioodtwarzacz CD/MP3 z Ford SYNC 2 (zawiera m.in. kolorowy wyświetlacz dotykowy 8-calowy oraz zestaw głośnomówiący z Bluetooth), a także 4,2-calowy kolorowy wyświetlacz między zegarami.

Zdjęcie

Ford Focus po liftingu /Motor

Gama wersji nadwoziowych kompaktowego Forda poza 5-drzwiowym hatchbackiem obejmuje 4-drzwiowego sedana (1000 zł dopłaty) oraz 5-drzwiowe kombi (3000 zł dopłaty).

Lista opcji Focusa obejmuje m.in. system automatycznego hamowania z niewielkich prędkości Active City Stop (1050 zł), monitorowania martwego pola Blind Spot Assist oraz tyłu pojazdu podczas cofania Cross Traffic Alert (2500 zł), aktywny tempomat (3000 zł, tylko dla Titanium), biksenonowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów (3800-4600 zł), radio CD/MP3 z systemem SYNC i nagłośnieniem Sony (800-4000 zł), nawigację (4120-7820 zł), kamerę cofania (1000 zł, tylko w połączeniu z systemem SYNC), podgrzewaną kierownicę (650 zł) czy podgrzewaną przednią szybę i dysze spryskiwaczy (800 zł dla wersji Trend i Trend Sport, standard w Titanium).

Dla polskich klientów przygotowano ponadto pakiety wyposażenia w promocyjnej cenie. I tak dla wersji Trend za 1500 zł można dokupić pakiet Gold X (obejmuje m.in. światła do jazdy dziennej LED, przednie światła przeciwmgłowe i tempomat), a za 4150 zł - pakiet Platinium X, zawierający m.in. automatyczną klimatyzację dwustrefową, 16-calowe obręcze ze stopów lekkich, system zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach Active City Stop, a także czujniki parkowania z tyłu i zabezpieczenie krawędzi drzwi Door Edge Protector.

Ford Focus po liftingu

liczba zdjęć: 11

msob

Używany Ford Focus I (1998-2004) - OPINIE O SAMOCHODACH UŻYWANYCH

Używany Ford Focus II (2004-2011) - OPINIE O SAMOCHODACH UŻYWANYCH

Artykuł pochodzi z kategorii: Motorynek

magazynauto.pl
Więcej na temat:ford | Ford Focus | samochody niemieckie

Zobacz również

  • Honda Accord znika z Europy

    Leon Brannan, dyrektor brytyjskiego oddziału Hondy, potwierdził, że Accord zostanie w tym roku wycofany z europejskiego rynku. "Wycofujemy Accorda i nie powrócimy do jego segmentu" -... więcej