Samochody elektryczne wciąż sprzedają się poniżej oczekiwań

Środa, 15 maja 2013 (12:45)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Szef koncernu Nissan-Renault Carlos Ghosn przyznał, że nierealne jest osiągnięcie do marca 2017 roku celu sprzedaży 1,5 mln samochodów elektrycznych.

Zdjęcie

Renault Fluence Z.E. /Renault
Renault Fluence Z.E.
/Renault

Nissan Leaf, który zdobył europejski tytuł Samochodu Roku 2011 i sprzedaje się coraz lepiej na całym świecie, w ciągu około trzech lat znalazł dopiero 62 tys. nabywców.

Elektryczny Nissan Leaf od 126 000 zł

Po tegorocznej modernizacji Nissan Leaf debiutuje w sprzedaży w Polsce. Podstawowa odmiana kosztuje 126 000 zł. czytaj więcej

Jeszcze słabiej radzi sobie Renault. Mimo że oferta francuskiej marki obejmuje kilka samochodów z napędem elektrycznym, ich dotychczasowa sprzedaż nie przekroczyła 25 tys. sztuk.

Reklama

Carlos Ghosn przyznał niedawno, że realizacja zakładanego wcześniej celu sprzedaży 1,5 mln aut elektrycznych do marca 2017 roku odsunie się w czasie. Koncern Nissan-Renault nie ustaje jednak w wysiłkach na rzecz promocji "wtyczkowozów". Wkrótce do oferty dołączy elektryczna odmiana Nissana NV200, w salonach debiutuje właśnie Leaf po liftingu - tańszy i o wydłużonym zasięgu, a firma wspiera rozwój infrastruktury umożliwiającej ładowanie samochodów.

msob

Toyota Yaris Hybrid Dynamic - TEST

Artykuł pochodzi z kategorii: Motorynek

magazynauto.pl

Zobacz również

  • Powstaje Ford Bronco Raptor

    ​Ford opublikował w mediach społecznościowych zdjęcie zakamuflowanego samochodu terenowego, wykonującego skok w powietrzu. Krótki dopisek nie pozostawia wątpliwości - jest to zapowiedź ekstremalnej... więcej