Akcja serwisowa Volvo XC90

Czwartek, 28 maja 2015 (12:50)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Wykryto wadę fabryczną w najnowszym modelu marki

Zdjęcie

Volvo XC90 /Volvo
Volvo XC90
/Volvo

XC90 to niezwykle ważny model dla Volvo. To nie tylko długo wyczekiwany następca popularnego SUVa, który pojawił się dopiero po 13 latach, ale także wyznacznik nowego kierunku marki. Tym bardziej smutna jest wiadomość, że wykryto wadę fabryczną w tych autach.

Dotyczy ona na szczęście jedynie 200 egzemplarzy, ale potencjalnie może być groźna. Problemem jest nieprawidłowe umiejscowienie kabla pod przednimi fotelami, który jest częścią instalacji kontrolującej poduszki powietrzne. Może dojść do uszkodzenia jego izolacji, a w konsekwencji do powstania zwarcia.

Reklama

W takiej sytuacji samochód zareaguje dezaktywowaniem przednich bocznych poduszek powietrznych i wyświetleniem komunikatu o problemie. Volvo poinformowało, że póki co nie zanotowano żadnego incydentu spowodowanego tą wadą.

Wszyscy właściciele XC90 w Europie i USA zostali poinformowani o tym problemie i wezwani do serwisu na bezpłatną naprawę. Szwedzki producent zapewnia też, że wszystkie auta, które nie trafiły jeszcze do klientów, zostaną sprawdzone pod kątem występowania tej usterki.

Zdjęcie

Volvo XC90 /Volvo
Volvo XC90
/Volvo

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl
Więcej na temat:Volvo XC90 | akcja serwisowa

Zobacz również

  • Hyundai Kona po liftingu

    Po trzech latach obecności na rynku miejski SUV Hyundaia doczekał się face liftingu. Wygląda teraz zauważalnie inaczej, ale czy lepiej? więcej