Ford Fiesta VII z polskimi cenami

Środa, 19 lipca 2017 (15:51)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Nowego Forda Fiestę można już zamawiać w polskich salonach. Co ciekawe, auto jest tańsze i lepiej wyposażone od poprzednika.

Zdjęcie

Ford Fiesta /magazynauto.pl
Ford Fiesta
/magazynauto.pl

Podstawowa odmiana nowej Fiesty, Trend, oferuje seryjnie między innymi elektrycznie sterowane szyby z przodu i lusterka, czujnik światła, komputer pokładowy, system wykrywający niezamierzone przekroczenie linii oraz centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. Takie auto kosztuje 44 900 zł, a w obecnej promocji, otrzymujemy dodatkowo klimatyzację manualną i radio z kolorowym, 4,2-calowym ekranem.

Ford Fiesta 2017

liczba zdjęć: 12

Niewiele więcej, bo 47 tys. zł zapłacimy za wersję SYNC Edition, mającą klimatyzację, radio SYNC3 z 6,5-calowym ekranem, czujniki cofania, światła przeciwmgielne doświetlające zakręty i elektrycznie składane lusterka. Najbogatsza "zwykła" wersja to Titanium, która oferuje dodatkowo 16-calowe alufelgi, LEDy do jazdy dziennej oraz w tylnych reflektorach, podłokietnik oraz skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów. Kosztuje ona 52 150 zł.

Reklama

Oprócz tego do wyboru są dwie odmiany specjalne - ST Line oraz Vignale. Pierwsza ma sportową stylizację - zmieniony grill, chromowaną końcówkę wydechu, 17-calowe felgi, zmienione zderzaki oraz sportowe zawieszenie. Kosztuje 57 750 zł i kupimy ją z przynajmniej 85-konnym silnikiem (pozostałe wersje również z 70-konnym).

Zdjęcie

Ford Fiesta /magazynauto.pl
Ford Fiesta
/magazynauto.pl

Z kolei Vignale to wersja ekskluzywna z półskórzaną tapicerką (opcjonalnie w pełni skórzana z ozdobnymi przeszyciami), skórzanym wykończeniem deski rozdzielczej, 17-calowymi felgami (opcjonalnie 18-calowe) i paroma innymi dodatkami. Najsłabszy silnik, z jakim jest dostępna, to 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM, z którym kosztuje 66 850 zł.

Zdjęcie

Ford Fiesta Vignale /magazynauto.pl
Ford Fiesta Vignale
/magazynauto.pl

Gama nowego Forda Fiesta składa się z siedmiu jednostek napędowych i otwiera ją nowa, 3-cylindrowa konstrukcja wolnossąca 1,1 l o mocach 70 KM (od 44 900 zł) oraz 85 KM (od 46 550 zł). Następnie mamy dobrze znane 1.0 EcoBoost rozwijające 100 KM (od 49 450 zł), 125 KM (od 59 050 zł) oraz 140 KM (od 64 150 zł). Natomiast diesel 1.5 TDCi występuje w wersji 85 KM (od 57 050 zł) oraz 120 KM (od 69 200 zł). Dopłata do wersji 5-drzwiowej zawsze wynosi 1000 zł.

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl

Zobacz również

  • Peugeot 508 - poznaliśmy ceny

    Wcześniej Francuzi zdradzili cennik premierowej wersji First Edition, która kosztuje naprawdę sporo. Okazuje się, że kwoty, jakie zapłacimy za pozostałe odmiany, też nie są małe. więcej