Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Wtorek, 12 lutego 2019 (11:38)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Pod tą przydługą nazwą kryje się wyjątkowo szybka, luksusowo wykończona i limitowana wersja modelu Velar.

Zdjęcie

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition /Land Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition
/Land Rover

Velar SVAutobiography Dynamic Edition otrzymał jednostkę napędową z większych modeli Range Rovera - 5-litrowe V8 wspomagane kompresorem, które rozwija 550 KM. Tak ogromna moc zapowiada świetne osiągi i tak też jest w istocie - sprint do 100 km/h trwa jedynie 4,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Auto ma oczywiście aktywny układ wydechowy, który dba o odpowiednio donośny bulgot towarzyszący przyspieszaniu.

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

liczba zdjęć: 15

Wraz z nowym silnikiem Velar SVAutobiography został wyposażony w napęd na cztery koła skalibrowany pod kątem naprawdę szybkiej jazdy po asfalcie. Podobną "kurację" przeszła 8-biegowa, automatyczna przekładnia, układ kierowniczy, pneumatyczne zawieszenie oraz aktywna blokada tylnego mechanizmu różnicowego.

Reklama

Auto otrzymało również wzmocnione hamulce - przednie tarcze mają średnicę 395 mm, a tylne 396 mm. Pierwsze otrzymały zaciski czterotłoczkowe, a drugie jednotłoczkowe. Najmocniejszy Velar standardowo porusza się na 21-calowych felgach, a opcjonalnie dostępne są 22-calowe.

Wizualnie wersja ta nie różni się znacząco od "cywilnych". Zmodyfikowano jedynie zderzaki oraz grill, a z tyłu pojawiły się cztery końcówki układu wydechowego. Sposobem na wyróżnienie się jest wybranie zarezerwowanego dla tej odmiany lakieru Satin Byron Blue.

Zdjęcie

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition /Land Rover
Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition
/Land Rover

Z kolei we wnętrzu znajdziemy dedykowaną tapicerkę ze skóry Windsor z perforowaniem, pikowaniem oraz podwójnymi przeszyciami. Występuje ona w czterech kombinacjach kolorystycznych. Opcjonalnie dostępny jest pakiet wykończenia włóknem węglowym. Standardowe wyposażenie obejmuje między innymi elektryczną regulację przednich foteli, ich podgrzewanie, wentylację oraz funkcję masażu.

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl

Zobacz również