Tak wygląda 20V20 – pierwszy crossover Seata

Środa, 4 marca 2015 (14:17)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Hiszpanie zaprezentowali w Genewie swojego pierwszego, prawdziwego SUVa.

Zdjęcie

Seat 20V20 /Newspress
Seat 20V20
/Newspress

Seat, jak każdy producent, chciał mieć w ofercie pseudoterenówkę, ale do tej pory musiał zadowolić się uterenowioną Alteą Freetrack oraz niedawno zaprezentowanym Leonem X-Perience. Teraz jednak hiszpański producent pokazał wreszcie SUVa z prawdziwego zdarzenia.

Seat 20V20

liczba zdjęć: 18

Koncepcyjny model 20V20 zbudowano na modularnej platformie MQB i ma on 4660 mm długości oraz rozstaw osi wynoszący 2790 mm. Takie wymiary każą klasyfikować go już do klasy średniej, co jest ciekawym posunięciem, biorąc pod uwagę to, że najbardziej popularne są kompaktowe i miejskie crossovery.

Reklama

Zdjęcie

Seat 20V20 /Newspress
Seat 20V20
/Newspress

Seat mierzy jednak w duże rodzinne auta, co widać chociażby po sporym bagażniku, mającym 600 litrów pojemności. Dość duży jest też prześwit, wynoszący 22,8 cm, co powinno pozwolić na bezstresową jazdę nawet po bardzo nierównym terenie.

Zdjęcie

Seat 20V20 /Newspress
Seat 20V20
/Newspress

20V20, tak jak pozostałe modele Seata, wyróżniać się ma nie tylko zwracającą uwagę stylistyką, ale także bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi. Przyznać trzeba, że jeśli produkcyjna wersja nie zmieni się dużo w stosunku do zaprezentowanego konceptu, to będzie jednym z najładniejszych SUVów na rynku.

Zdjęcie

Seat 20V20 /Newspress
Seat 20V20
/Newspress

Debiut rynkowy Seata 20V20 zaplanowano na przyszły rok.

Zdjęcie

/
/

Artykuł pochodzi z kategorii: Wiadomości motoryzacyjne

magazynauto.pl
Więcej na temat:Seat | seat 20v20 | Genewa 2015

Zobacz również

  • Volkswagen Golf GTI Clubsport - ostry hot hatch

    Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji Golfa GTI, również nowa będzie dostępna w ostrzejszej wersji Clubsport. Różnica polega na tym, że auto to pokazano w tym samym roku, co odmianę GTI. więcej