Porsche 911 inne niż wszystkie

Niedziela, 4 listopada 2012 (18:08)
Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Jest wiele sposobów na tuning "911", ale egzemplarz Centro 911 jest jedyny w swoim rodzaju - ma centralnie zamontowaną kierownicę i fotel kierowcy.

Zdjęcie

Centro 911 bazuje na Porsche 911 Cabriolet (997) /Trinity Motorsports
Centro 911 bazuje na Porsche 911 Cabriolet (997)
/Trinity Motorsports
Zupełnie jak w McLarenie F1, kierowca tego Porsche siedzi pośrodku, może więc używać samochodu zarówno w ruchu lewo-, jak i prawostronnym. Centro 911 - jak nazywa się projekt przygotowany przez Nigela Tuckeya z amerykańskiej firmy Trinity Motorsports - ma dwa dodatkowe siedzenia z tyłu, ale ze względu na ograniczoną przestrzeń mogą one służyć raczej jako dodatkowy schowek na bagaż niż miejsca dla pasażerów.

Zdjęcie

Wolną przestrzeń kokpitu pokrywa włókno węglowe. /Trinity Motorsports
Wolną przestrzeń kokpitu pokrywa włókno węglowe.
/Trinity Motorsports

Prace związane z modyfikacją samochodu zajęły około 12 miesięcy. Poza wnętrzem Tuckey musiał przerobić instalację elektryczną, układ kierowniczy, układ wentylacji oraz mechanizm pedałów i zmiany biegów zautomatyzowanej skrzyni PDK. Nie zdradził kosztów projektu, ale poinformował, że pracuje już nad kolejnym egzemplarzem Centro 911 - tym razem z manualną przekładnią.

Centro 911

liczba zdjęć: 11

Reklama

Marcin Sobolewski

Artykuł pochodzi z kategorii: Tuning

magazynauto.pl

Zobacz również